Turite klausimų? Skambinkite

8 610 32320

info@greenlita.lt

Pirkimo taisyklės

1) Pirkimo Pardavimo sandoriams atliekamiems Greenlita.lt taikomos LR teises aktų nuostatos. Pirkimo pardavimo sandoris Greenlita.lt sistemoje laikomas sudarytu iš Greenlita.lt pusės, kai kliento užsakymas yra patvirtinamas ir gaunamas apmokėjimas.

2) Klientas atsako už registracijos metu pateiktų duomenų teisingumą. Pateikus neteisingus duomenis, kliento galimybės naudotis www.greenlita.lt svetaine bus ribojamos.

3) Svetainės šeimininkai įsipareigoja neperduoti registracijos metu pateiktos konfidencialios informacijos trečiosioms šalims.

4) www.greenlita.lt internetinėje parduotuvėje teisę įsigyti siūlomas prekes turi:
• fiziniai asmenys, ne jaunesni kaip 18 metų;
• jaunesni nei 18 metų amžiaus asmenys, turintys tėvų ar globėjų sutikimą;
• juridiniai asmenys.

5) Draudžiama:
• kopijuoti, naudoti, platinti, atkurti puslapyje esančią informaciją ar jos turinį be raštiško svetainės savininko sutikimo;
• naudoti kompiuterines programas, galinčias pakenkti šios internetinės svetainės darbui ar kitais veiksmais trikdyti www.greenlita.l tsistemos veiklą.

6) Nurodydami savo duomenis, naudokite lietuviškas raides. Vardų, pavardžių, vietovių pavadinimai privalo prasidėti didžiąja raide. Būtina pateikti tikslų gyvenamosios vietos adresą – tai reikalinga ne tik pristatant prekes, bet ir formuojant sąskaitą.

7) Registruodamiesi privalote nurodyti savo telefono numerį. Prieš išsiųsdami pirmąjį užsakymą mes visada susisiekiame su klientais.

8) Mes pasiliekame teisę:
• koreguoti puslapyje esančią informaciją; atsiradus naujiems www.greenlita.lt svetainės taisyklių punktams, jie įsigalioja iškart po jų paskelbimo;
• riboti klientų, nesilaikančių šių taisyklių, galimybes naudotis šia svetaine;
• retų, specialių prekių užsakymus vykdyti tik gavus avansinį kliento apmokėjimą;
• asmenis, nesilaikančius šių taisyklių ar vykdančius kenkėjišką veiklą, patraukti teisinėn atsakomybėn.

9) Pirkdami prekes patvirtinate, kad esate susipažinę su prekių grąžinimo taisyklėmis bei garantijomis.

10) Prekė gali skirtis nuo prekės, parodytos nuotraukoje. Nuotraukoje gali būti detalių, kurių nėra prekės komplekte.

11) Prekių kiekiai yra riboti.

Garantinis laikotarpis

Lietuvos Respublikoje galiojantys teisės aktai visoms prekėms nustato 24 mėn. garantinį laikotarpį, tačiau gamintojai tam tikrais atvejais gali nustatyti trumpesnį arba ilgesnį terminą. Tokiu atveju taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis.

Jei Jūsų prekė sugedo garantinio laikotarpio metu, mūsų autorizuotas gamintojo aptarnavimo centras ją suremontuos nemokamai – tereikia pateikti prekės pirkimo dokumentą arba užpildytą garantinį taloną (šis reikalingas tuo atveju, jei pirkimo dokumente – kasos čekyje, sąskaitoje faktūroje – nėra tiksliai nurodytas prekės modelis). Garantiniai talonai būna pakuotėje, kartu su įsigyta preke. Kai kurie garantiniai talonai gali būti neužpildyti gamintojo nuožiūra, tačiau, Jūsų prašymu, mes galėsime juos užpildyti ir Jums pristatyti.

Pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą) gaunate kartu su įsigyjama preke arba el. paštu, kai gauname Jūsų apmokėjimą už įsigyjamą prekę.

Pažymime, jog gamintojai netaiko garantijos natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.

Jei autorizuotas aptarnavimo centras nustatytų, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo nepataisomai dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tokiu atveju iš autorizuoto aptarnavimo centro Jūs gausite pažymą, kurią pateikus mūsų parduotuvėje kartu su pirkimo dokumentu arba užpildytu garantiniu talonu, turite teisę prašyti pakeisti sugedusią prekę į kitą tokią pačią arba grąžinti Jums sumokėtus pinigus už prekę.

Jei autorizuotas aptarnavimo centras nustatytų, jog Jūsų prekė garantinio laikotarpio metu sugedo dėl gamintojo kaltės (nekokybiška prekė), tačiau ją įmanoma suremontuoti, tokiu atveju Jūs turite teisę pasirinkti, ar prekę remontuosite (nemokamai), ar norėsite tokią prekę pakeisti kita tokia pat, ar norėsite susigrąžinti sumokėtus pinigus. Pasirinkus du pastaruosius variantus, kartu su pirkimo dokumentu arba užpildytu garantiniu talonu pristatykite mums autorizuoto aptarnavimo centro pažymą apie tai, jog prekės gedimas yra garantinis. Jei nuspręsite prekę remontuoti, pasakykite apie tai Jus aptarnaujančiam autorizuoto aptarnavimo centro specialistui.

Tačiau bet kokiu atveju Jūs galite tiesiogiai kreiptis į GREENLITA.LT ir mes Jums suteiksime visą reikalingą informaciją ir/ar pagalbą dėl sugedusios prekės remonto.

Atkreipkite dėmesį, kad:
• suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos terminas skaičiuojasi nuo pirminės prekės įsigijimo datos;
• visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;

Kokybiškų prekių grąžinimas

Remiantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

Tuo atveju, jei Vartotojas sudaro pirkimo-pardavimo sutartį (toliau Sutartis) naudojantis tik ryšio priemonėmis (nuotolinė sutartis) ir dėl to negali prieš sudarant sutartį pasinaudoti įstatymais įtvirtinta teise apžiūrėti prekes ir įvertinti teikiamų paslaugų pobūdį, jis turi teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties, raštu pranešdamas apie tai Pardavėjui per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos. Jeigu Pirkėjas viena Sutartimi įsigijo keletą prekių, jis turi teisę pilnai atsisakyti visų viena Sutartimi nusipirktų prekių arba tik kai kurių viena Sutartimi įsigytų prekių. Nurodytas 14 (keturiolikos) dienų raštiško prašymo pateikimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekės(-ių) perdavimo Pirkėjui ar jo įgaliotam atstovui dienos ir nėra pratęsiamas ar kaip nors susiejamas su prekių perdavimu ar gražinimui Pardavėjui ar kitam asmeniui dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių priežasčių. Įsigytas kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 d. jei:

- grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- prekė yra nenaudota ir nesugadinta;
- prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.);
- grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija;
- grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimo dokumentas, garantinis talonas (jei jis buvo išduotas).

Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjas atsako už:
- prekių supakavimą ir pristatymą į UAB „Greenlita“, P.Višinskio g. 42, Kaune.

Mes atsisakysime priimti atgal prekę, jei buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.

Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kito šios prekės Pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokios prekės gali būti grąžinamos tik mūsų bendru sutarimu (pvz. Jums sutikus kompensuoti prekės nuvertėjimo skirtumą).

Grąžinant el. parduotuvėje pirktą prekę, paprašysime pateikti laisvos formos raštišką prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo numeris, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui.

Įsipareigojame sugrąžinti Jūsų sumokėtus pinigus per 14 d.d., į kurias neįskaičiuojamas laikas per kurį autorizuotas serviso centras patvirtina, kad prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.).

Jei pirkimo metu Jums buvo pritaikyta papildoma nuolaida užsakymui, o Jūs grąžinote tik dalį vienu užsakymu įsigytų prekių, mes galime išskaičiuoti nuolaidos sumą iš grąžinamos sumos.

Tuo atveju, jei Vartotojas sudaro pirkimo-pardavimo sutartį ir gali pasinaudoti įstatymais įtvirtinta teise apžiūrėti prekes ir įvertinti teikiamų paslaugų pobūdį, jo prašymas grąžinti įsigytą tinkamos kokybės prekę, dėl Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytų priežasčių gali būti tenkinamas tik Pardavėjui sutikus priimti prekes.

Ši nuostata galioja Mažmeninės prekybos taisyklėse nurodytoms negrąžinamoms prekėms:
- mašinoms ir mechaniniams įrenginiams (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą - 8401-8487)
- baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9401–9406);
- kitoms prekėms, įvartintoms Mažmeninės prekybos taisyklių 17 punkte.

Prekės grąžinimas įsigijus netinkamos kokybės prekę ir kitais atvejais, vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkamos kokybės prekės įsigijimas, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad prekė yra netinkamos kokybės dėl gamintojo kaltės, tai yra nenustatyti pirkėjo netinkamo vartojimo sąlygoti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir pan.